Transport rzeczny (śródlądowy) może być alternatywną formą transportu ładunków ponadnormatywnych i ciężkich. Stwarza również możliwości przewożenia większych ładunków od transportu drogowego.
Dzięki współpracy z wieloma operatorami logistycznymi w całej Europie, mamy możliwości organizacji transportów śródlądowych zarówno polskimi jak i europejskimi szlakami rzecznymi.
Oferujemy następujące usługi:
kompleksowe doradztwo, w zakresie organizacji transportu ładunków ponadnormatywnych i ciężkich drogą śródlądową
transport ładunków ponadnormatywnych i ciężkich szlakami rzecznymi, przy użyciu barek o szerokiej gamie możliwości ładunkowych
usługi sztauowania ładunków, czyli odpowiedniego ich umieszczenia i zabezpieczenia do transportu na jednostce pływającej
przeładunki elementów ponadgabarytowych, w różnych portach śródlądowych, w całej Europie
Transportem śródlądowym, wysyłanym z Polski, możliwe jest przewożenie ładunków o wymiarach:
Zestawem pontonów:
długość 66 m - szerokość 9 m - wysokość 4,5 m
długość 69 m - szerokość 8 m - wysokość 4,5 m
długość 77 m - szerokość 7 m - wysokość 4,5 m
Barkami pchanymi:
długość 37 m - szerokość 7 m - wysokość 5,5 m
Transportem śródlądowym w Polsce, przewozić można ładunki o łącznej wadze 500 t - 1000 t, jednakże możliwości te uzależnione od aktualnego poziomu rzeki. W portach zagranicznych możliwości odbioru ładunków wysokich są mniejsze.