Słuchamy naszych Klientów
Oferujemy usługi dostosowane do jego potrzeb - słuchamy jego opinii np. poprzez Badanie satysfakcji Klienta, czyli ankietę na naszej stronie www. Stale doskonalimy przy tym formy dialogu z klientami.
Odpowiedzialność za jakość
Jesteśmy odpowiedzialni za jakość obsługi klienta na każdym etapie naszej pracy. Począwszy od pozyskania informacji o potencjalnym kliencie, poprzez złożenie oferty i cały proces realizacji zlecenia, a kończąc na obsłudze księgowej i opiece posprzedażowej.
Zaangażowanie serwisantów
Dla realizacji naszych celów niezbędny jest wysoki poziom fachowości serwisantów przeprowadzających cykliczne przeglądy i naprawy całego taboru, zapewniając w ten sposób ciągłość wykonania naszej usługi. Dzięki temu nasi Klienci mogą być pewni, że ich ładunki dotrą na miejsce bezpiecznie i o wyznaczonym czasie.
Uczciwość i przejrzystość
Nasze odpowiedzi na zapytania ofertowe wykonywane są zgodnie z założeniami uczciwości i przejrzystości. Nie ukrywamy żadnym kosztów. Informujemy klienta możliwie jak najszybciej o ewentualnych sytuacjach mogących w trakcie realizacji zlecenia wpłynąć na całkowity koszt usługi.
Na arenie międzynarodowej
Tworzymy wizerunek firmy profesjonalnej. Pracownikiem zamykającym proces sprzedaży jest kierowca. Jego sposób postępowania jak i wygląd określa „Podręcznik kierowcy”.
Solidne podstawy i rzetelność
Dzięki sporemu ponad 20 - letniemu doświadczeniu na rynku zapracowaliśmy sobie na opinie rzetelnego i solidnego partnera biznesowego. Nie moglibyśmy tego osiągnąć bez wiarygodnych i fachowych podwykonawców w tym firm pilotujących nasze transporty, organizujących zezwolenia urzędowe, producentów specjalistycznego taboru oraz ubezpieczycieli.
Kompleksowość
Nie pozostawiamy Klienta z problemami podczas realizacji całej operacji logistycznej, zajmujemy się pełną logistyką ponadgabarytową od momentu planowania przez realizację po opiekę posprzedażną, Klient zawsze może na nas liczyć
Odpowiedzialność za wizerunek Klienta
Wychodzimy z założenia, że Klienci zlecając nam przewóz swojego ładunku obdarzają nas swoim zaufaniem. Szanujemy sobie to, dlatego nieustannie szkolimy naszych pracowników, aby jak najlepiej reprezentowali naszą firmę, a co za tym idzie naszego Klienta w całym procesie logistycznym. Od tego jak wygląda nasz sprzęt, nasi pracownicy oraz od tego co sobą reprezentują zależy wizerunek nasz i naszych Klientów.